Nieuw aantrekkelijk design voor de website van CMB
Door de huidige krapte op de arbeidsmarkt is het zelfs voor een bedrijf als CMB niet zo vanzelfsprekend om snel de juiste kandidaten te vinden voor hun vacatures. Niet alleen het redesign van de website maar ook het creëren van een aantrekkelijke employer branding was dus de opdracht. CMB profileren als boeiende en innovatieve werkgever met heel wat carrièremogelijkheden voor ambitieuze professionals, wat hun achtergrond ook is.
Duurzaamheid en innovatie zitten in het DNA van CMB, ze staan dan ook bekend als voortrekker in het ontwikkelen van innovatieve, maritieme technologieën. Zo is CMB medeoprichter van MCA - een maritieme community - en wil ze de maritieme industrie begeleiden naar een duurzame en klimaatneutrale strategie. Die kernwaarden hebben we op de nieuwe website dan ook extra in de kijker gezet. Last but not least: ook de positieve en familiale bedrijfscultuur kreeg de nodige aandacht. Niet onbelangrijk in de war for talent!
Wat ik zo fijn vind aan het samenwerken met UXMen is dat ze meedenken met de klant en hun advies eerlijk zullen doorgeven. Zo bereik je als team het beste eindresultaat.
Dankzij eerdere succesvolle projecten voor CMB, waaronder het ontwerp van de website van hun divisies MCA en CMB Tech, waren we al vanaf het begin van het webproject goed ingewerkt in de maritieme materie. Hierdoor verliep de samenwerking met het marketingteam bijzonder vlot en efficiënt. Resultaat: de nieuwe website van CMB is nu een mooi en aantrekkelijk online visitekaartje voor potentiële werknemers die een boeiende carrière in de scheepvaart wel zien zitten. Met de upgrade en het redesign van de website heeft CMB duidelijk de boot niet gemist!