Wat is een buyer persona?

Ken je doelgroep. Daarmee staat of valt je marketingcampagnes en je website.

Een buyer persona is een personage dat je doelgroep vertegenwoordigt. Het is een gedetailleerde beschrijving in de vorm van één typische fictieve klant. Buyer persona’s maken je doelgroep concreet en maakt het je gemakkelijker om in verschillende marktsegmenten te denken. Baseer je persona’s altijd op juiste data of onderzoek, anders zit je uiteraard meteen met bias. Met goed uitgewerkte buyer persona’s maak je efficiënte en onderbouwde beslissingen om je ROI te verhogen.

Heb je bijkomende vragen of wil je een offerte voor soortgelijke ondersteuning van ons team? Neem dan vrijblijvend contact op met ons.

Ik schrijf me in!

Zin om deze sessie te volgen? Vul hieronder je gegevens in en we contacteren je zo snel mogelijk.

Nieuwsbrief

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Inspiratiesessie op maat aanvragen

Zin om deze inspiratiesessie op maat te volgen? Vul hieronder je gegevens in en we contacteren je zo snel mogelijk.



Nieuwsbrief

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Opleiding op maat aanvragen

Zin om deze opleiding op maat te volgen? Vul hieronder je gegevens in en we contacteren je zo snel mogelijk.



Nieuwsbrief

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Ik schrijf me in!

Zin om deze opleiding te volgen? Vul hieronder je gegevens in en we contacteren je zo snel mogelijk.

Nieuwsbrief

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.